Digitální marketing

PPC, AdWords, Sklik kampaně

Digitální marketing v digitálním věku

Výhodou digitálního marketingu oproti reklamám v offline světě, v rozhlase nebo v televizi je, že je výkonný a snadno měřitelný. To jinými slovy znamená, že svoje zákazníky oslovíte velice účinným způsobem a navíc velmi snadno změříte účinnost těchto reklam. Dokážete tak jednak zjistit, které reklamy Vám přivádí nejvíce zákazníků, a které Vám vydělávají nejvíce peněz, a na druhé straně máte pod kontrolou svůj rozpočet a zavčas víte, které reklamy nefungují a neměli byste do nich dávat více peněz.

Inzertní místa v online marketingu

Nejčastěji používanými inzertními místy v digitálním (online) marketingu, je bezesporu reklamní prostor na Googlu (AdWords), Seznamu (Sklik) a ve videích (YouTube,…). Reklamy (PPC – pay per click) zde rozlišujeme na ty ve vyhledávací síti (ty, které se zobrazují ve výsledku vyhledávání v prohlížečích) a ty v obsahové síti, což jsou bannery, díky kterým můžete snadno cílit na Vaše zákazníky na partnerských webech a na webech s podobnou tématikou, jako je Vámi nabízené zboží. Speciální kategorií jsou pak reklamy ve videích, ať už na YouTube, Stream.cz, tak i jiných kanálech. Všechny tyto reklamy mají své specifika a já se postarám o to, aby vše bylo správně nastavené a fungovalo vše, tak jak má.

Základem jsou dobře zvolená (vyloučená) klíčová slova

To, aby se Vaše reklamy zobrazovaly ve vyhledávání na opravdu relevantní výrazy uživatelů nebo aby se Vaše reklamy zobrazovaly v obsahové síti uživatelům na relevantních webech, je nutné věnovat velkou pozornost klíčovým slovům. Existuje spousta nástrojů, které Vám zvolí vhodná klíčová slova, ale abyste měli reklamu a finance sto procentně pod kontrolou, je nutná hloubková analýza, která se bez zásahu zkušeného PPC specialisty neobejde.

Kouzlo remarketingu

Nejlepší způsob, jak cílit na návštěvníky, kteří již navštívili Váš e-shop, prohlédli si Vaše zboží nebo jej zanechali dokonce v košíku bez zaplacení, je remarketing. Nástroj, který Vám umožní takovým zákazníkům připomenout, zda na Vašem webu na něco nezapomněli, říct jim, že toto zboží je to pravé právě pro ně apod. Jedná se o nástroj, který přivede Vaše zákazníky zpět na Vaše stránky a zvýší šance na úspěšné konverze.

Audit nastavených kampaní

Pokud již své PPC kampaně spravujete, ale nejste si jistí, zda je máte nastavené správně nebo zda Vám přivádí méně konverzí, než jste sami očekávali, můžeme se společně domluvit na auditu nastavených kampaní.

Cesta zákazníka

buďte Vašimu zákazníkovi vždy na blízku při jeho cestě ke koupi

Inception (vnuknutí)

To bych potřeboval

Někdo nebo něco vnukne Vašemu zákazníkovi, že by bylo dobré, aby si Váš produkt koupil.

Research (hledání)

Je to dobré? Jak to získám?

Můžete mi o tom sdělit více informací? Kde to získám? Jaké jsou podmínky? Co pro to musím udělat? Kolik to stojí?

Doubt (rozptýlení pochybností)

Neudělám chybu?

Jak si vyberu ten nejlepší produkt? Je toto to nejlepší? Je toto nejlepší cena? Je toto nejlepší prodejce?

Acquisition (nákup)

Chci to!

A to co nejrychleji. Bez překážek.